Helinick Update

H-updateCa urmare a raspandirii noului tip de virus COVID-19 in tara noastra, Helinick a elaborat si declansat, incepand cu 10.03.2020, Planul de Continuitate a Afacerii. Doua dintre masurile importante luate de organizatie pentru a minimaliza riscul de raspandire al acestui virus a fost asigurarea conditiilor de desfasurare a activitatii de la distanta si implementarea unui standard de masuri sanitare in toate locatiile Helinick.

Aproximativ 55% dintre colegii nostri lucreaza de la distanta. Modalitatea de lucru in sistem remote se datoreaza infrastructurii IT si aplicatiilor pe care Helinick le detine.  Si aplicatia noastra se numeste “George”.

Angajatii Helinick care continua sa desfasoare activitati in proiecte active, precum si personalul din Departamentul S&M care desfasoara activitati de interventie preventiva si corectiva, au fost instruiti, au primit adeverintele de circulatie si dispun de materiale de protectie sanitara.

Ca parte a Planului de Continuitate a Afacerii, ne asiguram ca toate procesele si activitatile functioneaza la parametrii normali si in conditii de securitate. In aceasta perioada, comunicam unitar si coerent cel putin 2 mesaje pe saptamana catre toti angajatii. Oferim anticipat infomatii si suport angajatilor.

Responsabilitatea si Disponibilitatea sunt doaua dintre valorile organizatiei care ne permit sa trecem cu bine aceasta perioada delicata.