Un model de organizare
si administrare

Helinick implementează un model de organizare si de administrare al proceselor de lucru pentru a crea un cadru structurat in care profesionalismul, competentele si eficienta se imbina logic in 3 pasi: identificarea solutiei, executia si serviciile de mentenanta.

HELINICK: Mentenanta de Inalta Calitate – Garantia unei Securitati Eficiente si Neintrerupte

HELINICK pune accent pe oferirea unor servicii de mentenanta de inalta calitate, asigurand functionarea optima a sistemelor de securitate si siguranta.

Cu servicii precum T-Call Center, R-Service Center si H3S Cloud, ne straduim sa oferim suport rapid si eficient, indiferent de complexitatea problemelor intampinate.

Daca doriti sa beneficiati de serviciile noastre profesionale de mentenanta si sa va asigurati ca sistemele dvs. sunt intotdeauna in stare de functionare, completati formularul de mai jos si va vom contacta pentru a discuta despre nevoile dvs. specifice.

    T-Call Center, R-Service Center și H3S Cloud

    HELINICK opereaza sisteme responsive si performante de tip Call Center pentru management-ul incidentelor de service

    Asimilarea la nivelul intregii companii a conceptului „client = partener de afaceri”, preocuparea noastra permanenta pentru asigurarea standardelor ridicate de calitate a serviciilor oferite, tendinta de a fi cât mai aproape de client in vederea satisfacerii nevoilor acestuia sunt doar câteva aspecte ce ne-au determinat sa implementam un sistem performant de management al incidentelor de service, de tip Call Center.

    Vitalitatea functionarii corespunzatoare a sistemelor de securitate si siguranta partenerilor nostri depinde de necesitatea de a raspunde cat mai rapid solicitarilor de service si a remedia eventuale defecte in timp util. Am creat astfel doua servicii speciale, Technical Call Center si Remote Service Center, ambele cu un obiectiv bine definit: accesul imediat, permanent, nelimitat si gratuit a partenerilor nostri la Suportul Tehnic Avansat si interventia primara de specialitate oferita de catre o echipa de ingineri de exceptie, utilizând sistemul de „service la distanta”.

    Tehnical Call Center

    T-Call Center, serviciul de asistenta tehnica, este primul punct de contact al departamentului de service si mentenanta prin care punem la dispozitia beneficiarilor suport tehnic sisteme securitate telefonic.


    T-Call Center este un serviciu de suport tehnic sisteme securitate in timp real pentru orice client HELINICK care are un contract de service si mentenanta:

    Serviciul Buton Apel Helinick

    Din 2014 HELINICK a introdus si un serviciu simplu “Buton Apel Helinick” prin instalarea unui buton cu actionare manuala in anumite locatii.

    Clientul trebuie doar sa apese acest buton si operatorul Helinick din T-Call Center localizeaza numele si locatia clientului si in maxim 1 minut suna la datele de contact ale clientului.

    Acest serviciu poate fi util in situatiile in care clientul are nevoi de instructiuni imediate pentru a tine sub control o situatie neprevazuta (alarma falsa, resetare sistem si anulare dispozitive sonore, indicatii afisate de sistem si pe care operatorul clientului nu le intelege, orice alta situatie legata de sisteme si care nu a fost prinsa in manualul de utilizare a sistemelor).

    Butonul si interfata de comunicatie va fi oferita gratuit de Helinick cu titlu de “imprumut” si este exclusiva pentru clientii care au contracte de S&M cu Helinick pe perioade mai mari de 12 luni.

    Remote Service Center

    „R-Service Center” este prima linie de servicii oferite partenerilor de tip „Comunicare in timp real” ce permite monitorizarea, diagnosticarea si chiar solutionarea anumitor probleme de natura tehnica ce pot aparea in timpul functionarii sistemelor.

    Avantajul principal al acestui serviciu este reducerea costurilor beneficiarului prin remedierea a numeroase defectiuni de la distanta, fara a mai fi necesara deplasarea echipei tehnice in locatie. Totusi, daca problema necesita interventie tehnica la sediul beneficiarului, specialistul care asigura R-Service Center va colabora cu inginerul de service transmitându-i acestuia detaliile necesare obtinute in urma diagnosticarii de la distanta a sistemului, scopul fiind acela de a solutiona problemele cât mai rapid.

    R- Service Center

    HelpDesk Ticketing

    Clasifica si prioritizeaza semnalele receptionate in dispecerat

    Tracking și monitorizare flotă auto

    Observa parcursul flotei de masini in timp real

    Aplicația de FleetCar Tracking prin GPS a autoturismelor din cadrul departamentului de Service & Mentenanță are ca scop gestiunea și împărțirea eficientă a resurselor în teritoriu și eficientizarea timpilor de intervenție.

    Cu ajutorul aplicației se pot genera rapoarte:

    H3S Cloud

    H3S Cloud este un serviciu complex care va pune la dispozitia clientilor un intreg centru de date virtual.

    Serviciul este accesibil prin intermediul unui interfete usor de folosit si permite adaugare de noi servere, stocare sau infrastructura de retea in functie de nevoi, in numai câteva minute. Principalele atuuri ale H3S Cloud, serviciul profesional de furnizare servere virtuale, sunt disponibilitatea, scalabilitatea, securitatea si pretul redus.

    Profesionalismul de care dau dovada echipele noastre de service are la baza experienta acumulata in domeniul sistemelor integrate de securitate si siguranta, dar si de perfectionarea permanenta prin urmarea de cursuri de specialitate, seminarii si chiar recalificari pe teren.

    Mentenanță preventivă

    Cea mai importanta sarcina a mentenantei este asigurarea disponibilitatii sistemelor pe termen lung.

    Reducerea probabilitatilor de defectare sau degradare a instalatiilor este principalul scop al activitatii de mentenata preventiva. Prin depistarea din timp, localizarea si identificarea parametrilor in afara valorilor standard si corectarea lor asiguram functionarea continua a sistemelor. In acest fel este posibila planificarea activitatilor, pregatirea echipei de interventie, procurarea echipamentelor necesare si reducerea la minim a duratei de remediere.
    Prin programele de mentenanta preventiva, asiguram buna functionare a sistemelor si scaderea numarului de incidente tehnice.

    Printr-un audit sistematic parcurgem toate operatiunile de inspectie, incercare, masurare, verificare si testare. Sinteza operatiunilor efectuate si starea fiecarei componente mentin siguranta si fiabilitatea in exploatare. Astfel, operatorii sistemului pot asigura in cele mai bune conditii actiunile necesare unui incident de securitate sau ale unui eveniment. In functie de categoria obiectivului putem asigura vizite de mentenanta preventiva cu periodicitate lunara, trimestriala, bianuala sau anuala.

    Mentenanță corectivă

    Activitatile corective sunt localizarea, diagnosticarea si interventia pentru restabilirea bunei functionari.

    Defectarea sau degradarea functionala in mod neprevazut poate cauza oprirea accidentala a intregului sistem. Este foarte important sa reducem la minim timpii de nefunctionare. Pentru aceasta va stam la dispozitie 24/7 atat prin asistenta telefonica cat si prin interventii de urgenta in locatia dumneavoastra. Inginerii nostri vor evalua starea de neconformitate si vor demara actiunile necesare remedierii in baza specificatiilor contractuale.

    Mentenanta intensiva

    Integrand in activitatile de mentenanta pe cele de administrare si operare a sistemelor va putem asigura externalizarea completa a serviciilor de securitate electronica.

    Extinderi și actualizari

    Prin programul nostru de extinderi si actualizari, ne asiguram ca sistemele de securitate si siguranta sunt conforme cu standardele in vigoare si cu necesitatile de securitate. Solutiile noastre sunt scalabile, nu va trebui sa inlocuiti sistemul, ci numai sa adaugati componentele necesare.